Sunday, October 28, 2012

Yeni tablo modelleri


Yeni tablo modelleri

Amatör yazarların yazma uğruna yazıyorum. Bu önemsiz içeriği bol miktarda oluşturmak veya bunları kişisel memnuniyetini sağlamak olsa da, Yeni tablo modelleri bu iş umutları artırabilir dünya iyileştirmek veya eylemde kendi kitle taşımak için hiçbir şey yapmaz.

Peki büyük yazma amacı nedir ve nasıl sizin sunumları değiştirebilirsiniz? Onların izleyici dönüştürmek için: Profesyonel yazarlar her zaman Yeni tablo modelleri yazdığınız her şeyi ile aklında tek bir ana hedefi vardır. Büyük yazarlar onların izleyici onların dünya ile etkileşim biçimini değiştirmek, farklı hareket, farklı gözüyle görmek yardımcı olmak için çalışıyoruz Yeni tablo modelleri.

Herkes kelimelerin beraberce atmak ve tam cümleler (nokta olgu: en blogosphere) yapabilirsiniz, ancak gerçekte yazma yoluyla etki istiyorsanız, Yeni tablo modelleri size dönüşümü yazmak için öğrenmek gerekir. Bu sadece bilgilendirici olmak ve çekici ve inandırıcı olmak arasında fark var. Yazma dönüşüm için üç basit adım vardır: 1) belirli bir hedef kitleye Yeni tablo modelleri, 2 yazı) sağ mekan kullanarak, ve 3) seçme ve dönüşüm sağ türünü (üç vardır) yürütme.

1. Belirli İzleyici

Eğer hedef kitleye ulaşmak istiyorsanız, Yeni tablo modelleri onları anlamak kesinlikle çok önemli olduğunu, kendi bakış çıkmak ve onların bakış açısı için yazıyorum. Ben yazmak her parça ile ilk şeylerden biri benim hedef kitleye, yaş, cinsiyet, ırk / etnisite gibi şeyler, yer, gelir düzeyi, satın alma alışkanlıkları, hobileri, yetenekleri, ilgi alanları, vb tanımlamak olduğunu

Ben kiminle konuştuğumu biliyorum, ben özel terzi özellikle onlarla rezonansa mesajı hazırım. Örneğin, "devrimci", "üstün", "taze" ya da "moda" gibi kelimeleri daha olasıdır rezonansa bir 18-25 yaş grubu ile 60-70 yaş grubu muhtemelen olumsuz tepkiler verecektir Yeni tablo modelleri oysa olacak Onları, kim "", kanıtlanmış "güvenli" ve "mantıklı şeyler tercih ederim."

2. Sağ Venue

Mekan derken kitlenizi tespit dergi, gazete, dergi, Yeni tablo modelleri kitap, radyo ve TV reklamları, bloglar, web siteleri, vb seçtiğiniz mekan, büyük ölçüde olduğu gibi şeyler de dahil olmak üzere mesaj iletmek için kullanılan orta, demek.

Ben bilim adamları ve ekonomistler yönelik para politikası ile ilgili uzun bir makale yazıyorum eğer Örneğin, iyi mekan muhtemelen bilimsel bir dergidir. Benim içerik, özlü, basit ve amaçlanan ise Birkaç kişi, bir bilgisayar ekranında anlamlı uzun metin bloklarını okumak için duramaz, ben muhtemelen, diğer yandan birçok dergi, vb benim durumumda yapmak için yeterli alan yok olacak geniş bir kitleye, belki de bir gazete makalesi mantıklı.

Hepimiz yağsız veya görmezden yazılı iletişim maruz, henüz o aynı mesajı bize daha hoş bir mekanda sunulan ise, biz çok daha fazla okumaya zaman harcamak Yeni tablo modelleri için olası konum vardır. Dönüşüm için Yazma bizim konu ve izleyici için en iyi mekan kullanarak gerektirir.

1
2
3
4
5
6


3. Sağ Dönüşüm

Orada dönüşümleri üç tipi vardır:, biliyorum Yeni tablo modelleri hissediyorum, ve mutlaka. Bir biliyorum dönüşümü onların yaşam ve bakış açısını gerçekten değiştirir şekilde, önce öğrenmek ve onlar bilmiyordu şeyleri bilmek yardımcı olmak için, okuyucular yeni bilgiler, ya da farklı bir şekilde düzenlenmiş eski bilgi vermek istiyor. Bir hissediyorum dönüşüm Açıkçası do çok, belirli acil ve somut eylem için bir hedef kitleye almak için tasarlanmış iken, izleyicilerden güçlü duygu uyandırmak istiyor.

Amatörler bu listeye bakmak ve her üç yapmaya çalışın; böylece başkaları etkiler çünkü profesyoneller, bir odaklanmak ve tırnak. Nasıl onlar mesajı Yeni tablo modelleri okuyun çünkü insanların hayatını değiştirmek istiyorsun? Onları meydana görmek istiyorsun? Eğer öncelikle bunları bilmek ister misiniz, bir şey hissediyorum, yoksa? Seç bir tane-evet, sadece bir-ve iyi çalıştırmak ve diğerleri kendilerini ilgilenir.

Aslında etkiye sahip mesajınızı istiyorsanız, dönüşüm için yazmak için öğrenmek gerekir. Eğer, onlara ulaşmak için doğru mekan kullanımı ve doğru Yeni tablo modelleri dönüşümü seçin ve iyi çalıştırmak için yazıyoruz kim olduğunu bilin. Sonuçta, dönüşümsel yazı okumaya değer sadece yazılı olduğunu.

No comments:

Post a Comment